Kızlar dün 37 haftalık olduk kontrolüm vardı ve bebeğim dönmedi bunu bende çok net hissediyorum, bebeğim 3100 gram olmuş doktorum 38+5 de 27sinde alalım dedi, ben çok heyecanlıyım büyük ihtimalle spinal olacağım, sizlerin kaç günü kaldı var mı bu tarihte doğum yapacaklar 🥰