annelikheyecanim Kızlar aranızda yaşayan var mı yaşıyorsanız ne yapıyorsunuz çok kötü yapıyor beni yatsam resmen boğuluyor gibi oluyorum boğazım acılanıyor yutkunurken acıyor bunları yaşıyanınız var mı varsa ne yapıyorsunuz bilgi verirseniz sevinirim 🌺
Eliferimm annelikheyecanim Merhaba canım çok geçmiş olsun ben 37+1 haftalık hamileyim mide yanmalarım başladığından beri sabahları aç karna Nexium içiyorum o beni 3 gün idare ediyor çok rahatlatıyor, hatta bugün de içtim doğuma kadar devam :)
Derya_gumus annelikheyecanim valla gaviscon iciyorum ama çare olmuyor:( malesef hamilelikte bu var bircok kisi yaşiyor bunu
1erkekkannesiiii annelikheyecanim arada maden suyu tüketiyorum salça baharat yağlı kestim mümkün olduğunca fırın yemekleri zeytinyağlı yemeye çalısıyorm hamile olduğum için rennie falan içemiyorum tabi. Bolca da su
Eliferimm annelikheyecanim Evet :) ben çok rahatım sizde bir doktorunuza danışın isterseniz gavuscon falan anlık kesiyor 10 dk sonra geri başlıyor ama nexium 3 gün gidiyor zehir etmeyin gebeliği kendinize danışarak kullanın derim. Zaten ağrılar sancılar halsizlik vs olmak üzere bir sürü şikayet çıkıyor birde o çok zor olmasın 🤗