Lenass8 5+1 hamileyim öğrendiğimden beri içimde sanki doğmayacak gibi hissediyorum çok erken öğrendim onunda etkisi var hiç hissiyatım yok ruhen. İçimde herhangi bir korku yok ama bebek doğmayacak gibi sizlerede öyle olmuş muydu?
MadameHappy34 Lenass8 7+2 hala korkularım var,olumsuz düşük boş kese çok duydum ve okuyorum..hep negatif düşüncelerim var sadece keseyi gördük salı günü görmeye gidecem..🙌 insaAllah her şey güzel olur..
_edakrsu22 Lenass8 eminim herkeste olmuştur hele bir hareketlerini hisset 1 gün haraket etmezse hemen kafada kurmaya başlıyorsun niye haraket etmiyor kalbi atıyor mu diye ben hala doktorun kapısında beklerken heyecan basıyor o sedyeye uzanınca kalbim yerinden çıkacakmış gibi acaba iyi mi kötü mü kalp atışını duyana kadar rahatlayamıyorum
Kleopatra- Lenass8 Psikolojik olarak öyle hissediyor olabilirsiniz. Yada hazır hissetmiyor da olabilirsiniz nasıl bakacağım, nasıl yeteceğim diye düşünüyorsunuzdur. Büyüdükçe, hareketlerini hissettikçe bu hissiniz geçecektir.
3273 Lenass8 seni çok iyi anlıyorum canım hepimizde var bu durum hele hele ilk bebek olunca insanın sürekli neler yaşayacağını bilmeyince daha zor.. sanıyoruzki hersey iyi gidecek ilk gebelikte bos gebelikten düşük yapmıştım bu durum beni çok yıprattı şükür yeniden hamileyim ama içimdeki sesleri durduramıyorum.. Insaallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize 😇🤲🤲
Lenass8 Kleopatra- yani tam olarak heyecanım yok gibi hissediyorum başına bir şey gelmesinden endişem yok zaten hissiyatım olmadığı için korkum yok