Damla3434 Merhaba hamişler, 15. Haftda bağırsaklarda parlaklık görüldü. doktorum oldukça korkuttu kötü senaryolar çizdi dünyamı başıma yıktı, amniyosentez oldum. Sonuç bekleme aşamasındayım ama zaman geçmiyor. Başına böyle bir şey gelenler burda mı ? Düzeliyor mu ? Güzel mutlu haberlere ihtiyacım var 17+3 oldum sonucu alıp doktora gidicem ama daha 2 haftadan fazla varmış çıkmasına... buraya yazmak istedim
MeltemAsel Damla3434 damla hanım ben de suan aynı durumdayım. Testnzn sonucu nasıl geldi suan ne asamadasnz bilgi verir misiniz bana da.
Minnoss Benimdd kalbinde parlaklik gozuktu ben sivi aldirmadim ama bebegim dogdu suan sukurler olsun saglikli insallah hayirli haberlerini alirasin🙏