deletedmom01 Kizlar istege gore sezeryan olunca doktorunuzla nezmaan konusmak gerekiyor.? Bilgniz varmi.
KardelenAnnesi 30.haftadan Sonra doğumla ilgili konusmalar baslıyor. Eger sezeryansa 35ten sonra belirlersiniz gününü. Bende öyle olmustu
deletedmom01 KardelenAnnesi Ben kendi istegime gore sezeryan tercih edicem dediginiz gibi o haftalara yakin konusmaya baslarim tesekkurler.
deletedmom01 NaimeYilmaz yok canım ben daha 17.haftadayim. Sadece merak ettigim için sordum sezeryani tercih ediyorum oyuzden
Duru03 Haticeyildiz Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım tam olarak kaçıncı haftada olacak doğumun ne zaman
Haticeyildiz Duru03 amin hepimiz insallah canim 39.haftaya kararlastirdik aslinda ama ben 1 hafta oncesinden isticem yarin kontrolum var teklif edicem kabul ederse
Haticeyildiz deletedmom01 yani planli olucagi icin doktora sormana gerek yok heralde kendin 38 veya 39.haftaya bi gun belirle doktoruna de bugune istiyorum kabul eder diye dusunuyorum
deletedmom01 Haticeyildiz haklisiniz ama illaki en bastan bilmeli bence ona gore ilerlemek lazim ☺ bazi doktorlar sonradan sorun cikarabiliyor ☺