Hll983
Rabbim kolayca atlatmayı nasip etsin inşallah.Dua edeceğim sizin için. Ben de geçen yıl 19 haftalık suyum bittiği için düşük yaptım. 17. Haftada suyum gelmeye başladı. Kesede iğne ucu kadar bir delik oluşmuş ve sıza sıza 2 haftada tamamen bitti suyum. O süreçte hergün havuç suyu, kemik suyu, bol bol su içtim ama kesede delik olduğu için suyum gelmeye devam etti. Sonra kendi sancılarım başladı ve açılmam da vardı, doğurdum bebeğimi.
İnşallah sancılarınız gelir açılmanız olur ve kolayca geçer bu süreç.
Fiziksel olarak acısı geçse de psikolojik olarak insanı daha çok yoruyor. Her iki şekilde de kolayca atlatırsınız inşallah.
Dualarım sizinle 🙏🙏🙏🙏