Okyanusburc 5. Haftamı bitirmek üzereyim karın ağrılarım çoğalmaya başladı doktora gittim gelişiyor bebek ondan dolayı dedi bide şu ağızda yaralar olmaza ne güzl olacak
HalisEbruoban Okyanusburc canım 12 16 haftaya kadar devam edıyo ımıncı gebelıgım ılkındede oldu ıkıncıdede
Nurcin Okyanusburc bana da öyle demişti ama sonra ben bir gece belimden bir terledim... ve o günden sonra hiç ağrımadı. üşütmüş olabilirsin. artık sıkı giyin... havalara aldanma
mbrracnr Bn 7.2 günlüğüm hala bendede devam doktorum normal diyor ama sanki adet olacağım gibi hissettiğim için korkuyorum
HalisEbruoban Okyanusburc aynen oyle dogumdan sonra hepsını unutuyosun ben sımdı ıkıncıye hamıleyım hepsını unuttum kayın valıdem dıyo kızım senın hamılelıgın sorunlu gecıyo bunlar bunlar olmustuya dedı oyle aklıma geldı valla😀
Mucizembenimle Valla 20 haftalik olduk halaa agrilarim devam ediyor adet olacakmisim gibi.. doktor hersey normal yolunda kanama olmadigi surece korkma diyor bol bol dinlen diyor bazi hamilelikler boyle geciyor sanirmm :)
echo Mucizembenimle bende d öyle ve korkutuyor... ne kadar sürüyor benim bazen epeyce uzın sürdüğü oluypr...
Mucizembenimle Zeynep89 bizde 21+1 günlük olduk ayaktaylen özellikle adet sancisi gibi oluyor senin nasil oluyor? Doktorun ne dedi? cok korkuyorum hemen yatiyorum geciyor
Mucizembenimle echo ayakta kaldigim surece devam ediyor hemen yatiyorum yattiktan 15 dk sonra hafifliyor ve geciyor sukur 🙏🏻 kac haftaliksin?