1prensannesi_ Bilgim yok, ama yengemden görmüştüm. Önce ateş, karın ağrısı falanla başlamıştı. Doktora gitmediği için sonradan daha da fenalaştı. Hastaneye gittiğinde ise düşük gerçekleşmiş lavaboda parça gelmiş kanamayla. Sancısı, normal doğum kadar betermiş. Yani normal ağrılarda korkmayın. Yüksek derece de olan ağrılar sorun teşkil eder.