Leyla93 Kızlar 18+3 haftalık hamileyim devamlı kramplarım oluo ama bu sefer gezinemiyorum bile kabızlıktandır dedi doktor ama kazılık geçti hala aynı yarım saate bir saat başı karnımın sol tarafında yada vajinamda kramplar oluşuyor bir saatlik ev işimi dahi 10 dk yapıp 10 dk dinlenerek yapıorum aynı sorunu yaşayan varmı normalmi böyle olması
Ozge1008 Leyla93 18+3 bende de oluyo canım kramp. Sadece karnıma da değil her yerime giriyo. bi yere gittiysem o gün ölüyorum yorgunluktan yerimden kalkamıyorum belim ağrıyo çok. Geçer inşallah😊