denizarenmom benim son zamanlarda adetim düzensizdi garip bir şekilde bir geliyordu bir gelmiyordu ben kist vs. Vardır diye düşündüm ama korkudan gidemedim bir türlü o yüzden adet olmamak beni şüphelendirmedi 😂 bir gğn çikolataya aşığım yiyip çıkarmam bir olunca annem dedi acaba birşeymi var diye dedim imkansız çok yedim yemekte 😂 ertesi gün salata yiyip çıkarınca dedim var bir gariplik eşime mesaj attım çabuk test al eve gel diye bir yaptım kıpkırmızı iki çizgi sonrasında ağladığımı nerden çıktı bu şimdi olamaz nasıl olabilir vs. Diye ağladığımı hatırlıyorum maalesef o anın psikolojisiyle sonra Allah senmisin ağlayan dedi ve düşük riski geçirdik bir sabah inanılmaz bir kanamayla uyandım ama adet döneminde bile görmedim o kadar kan 😖 ben gitti bebeğim diye gittim hastaneye amaaaa çoook şükür iyiydi 19+3 haftalık oldu 🥹 bir oğlum var buna da başta kız dediler geçen erkek dediler ayrıntılıyı bekliyoruz bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 🤭 yazdıkça yazdım heeee