Canım bende sağlıkocagına gittim orda vitamin değerlerim bir de bthcg hamilelik varmı yokmu diye bakıldı ikinciye hastaneye gitti kasık ağrım var diye kanama gözükünce progestan değeri için tahlil yaptı bu bebeğin tutunması için sağlayan bir deger benim 10 cıktı ve ilaç başladı eğer yarın yükselmezse sağlıksız bir gebelik olur dedi ve yükselmesi gerekiyor ama hiç kanama falan olmadı aslında bende bunları diorm ama sana neden bu seklde oluyor ve ne yapmam gerekiyor düşecekmi sağlıklı mı bilmiorm yani bildiklerim bukdr