Deletedmom_8 bende sağlık ocağında tahlil vermiştim hiç bir sıkıntım olmamasına rağmen enfeksiyon çıktı, doktorum ilaç yazmak istemediğini tekrar hastanede test yaptırmamı söyledi, sağlık ocağında çok beklediği için enfeksiyon oluşuyor muş, hastanede verdiğim tahlilde gerçekten enfeksiyon çıkmadı