Kızlar bugün kontrolüm vardı 38+2 tekrar bi çatı muayenesi yapıldı ama çatım dar kemik basık riske atarız dedi kilosu 3250 aslında engel değil ama kemikten dolayı olmaz elim bile zor giriyor dedi çok kasıyormuşum birde çok istiyordum normal doğum ama bebeğimi riske atamam kısmet spinal olarak anlaştık çok korkuyorum varmı tavsiyeleri olan 🙏🏻🙏🏻