7 haftalık bebegim 4 gün önce iyiydi herseyi normaldi az önce kontrole gittim ve kalbi atmadıgı söylendi daha öncede duymamıstık kalp atısı özelden cıktım simdi arastırma aciline gidiyorum bu 4. Gebeligim hepsi düstü kızlar cok kötüyüm kabusta gibiyim napacagımm..