Seyda-12 doktor seni kabul ediyorsa doğumuna girer canım o konuda odaklama kendini ha eğer bir sorun yoksa başka doktora git ben şahsen öyle yaptım osmaniyedeyim özcan doğanay diye bir doktoru çok meth ediyorlar aynı doktorun olduğu hastanede başka bir doktora göründüm doktorun alakası hoşuma gitti dedim bir sıkıntı olursa yine o doktora geçerim dedim hani saatlerce beklemenin bir manası yok diye düşünüyorum inan ilk oğlumu iskenderunda o yıkılan devlet hastanesinde ebelerin elinde bağıra bağıra doğırdum o yüzden nasibinde varsa bi sıkıntı olmadan doğar inşallah özelde bir anıl hanım vardı soyadı aslaner ona gitmede kime gşdersen git 😂😂 benim zamanımda devletdeydi beş para etmez kadın