Ben oraya gidiyorum henüz doğum yapmadım. Ama hastaneden kişilerin olduğu bir grubumuz var yakın zamanda doğum yapanlar oldu hem sezeryan hem normal doğum. Memnun olanda var olmayanda tamamen sizin sürecinizle ve doğumun olacağı gün olan ekibe bağlı. Genel anlamda odalardan herkes memnun odalar en fazla 2 kişilik tek kişilik olanda var yoğunluğa göre veriyolar odaları ama 2 kişilik olanlarda geniş ve ferahmış yemekler güzel odalarda banyo tuvalet var istediğiniz gibi kullanabiliyosunuz . Normal dogumsa sancı çektiğin oda var yataklı tek kişilik orası refakatcin yanında durabiliyo eşin veya baskası olabilir doğumu da o odada yapıyosun dogum anında refakatciyi cıkarıyolar. Bebegin yanında kalıyo zorunlu bi sağlık sıkıntısı yoksa senin yanından götürmüyolar bebeği temizliği giydirilmesi vs hersey yanında yapılıyor. Giydirilmeniz vs. Bittiğinde kalacağınız odaya götürüyolar tek kisilik odaysa eşiniz refakatci olabiliyormuş ama 2 kisilik odaysa kadın refakatçi isteniyor. İlk doğumsa sağlık sorunu olmadığı sürece normal doğum için son ana kadar bekliyorlar sezeryana almıyolar şuan aklıma gelenler bunlar 😊