Z72r47asel Ben bugün özele gittim ilk gebeliğim 5 haftalık oldum folik asit ilacı verdi erken mi değil mi ilaç için sağlık ocağında 11 14 haftalarda gidip al demişti o yüzden şaşırdım hangisi doğru ne zmn kullanmam lazım yardımcı olur musunuz🤰🤰🤔
pnar-06 Z72r47asel hayır değil tabiki folik asiti 12 haftaya kadar kullanıyosun bu kişiden kişiye değişiyo tabiki doktorun ne dediyse onu yap
yigitinannesiiiii Z72r47asel folik asit sağlık ocağının dediği haftalarda bırakılıyor geç kalmadan başlayın biran evvel özeldeki doktoru dinleyin tabiki
O1gencanne Z72r47asel hamıle kalmadan 3 ay once bıle başlayabılırsn demıstı bana doktorum.folık asıt asla zararlı değil vucutta bulunması gereken vıtamın mınerallerden.hem senın vucuduna cok faydalı hem bebeğe.😌😘
Esragoren mysweetbabyy neden bu kadar sert tavır sergiliyosun anne adayı farkındaysan .senin bu konusmanla incinebilir .hasas bı dönem hamilelik ve sende bı kadınsın bunu bilmen daha nazik olman gerekir . söylediğim gibi olmayacksanda görüşünü bildirme kimsenin canını sıkma 😏
Aksakal1907 @Z72r47asel folik asit 12 haftaya kadar kullanılıyor 12 haftadan sonra vitamin kullanamaya başlanılıyor kadın doğum doktorunuz ne derse o
minnoskiz- @Z72r47asel geç bile kalmışsın canım hamile kalmadan önce başlanıyor hamileliğin ilk 3 ayına kadar devam ediliyor.
Adacan Folic asit bir ilaç değil takviye tamamen vitamin gebelikten önce 3 ay gebelikte 3 ay toplam 6 ay tavsiye edilir herhangi bir zararı yan etkisi vs. Yok yani sağlık ocağı normal vitaminleri söylemiş sana bence onunla karıştırıyorsun
Zeyneppp27 Z72r47asel canım bende ilk gebeliğim de 5 haftalıkken başlamıştım folik asit kullanmaya bence normal..
Fundaaaaa Z72r47asel canım doktorun kullanmaman gereken birşey vermezdi öncelikle bunu söyleyeyim Yani bu doktorların bebeğin canına kastı yok 🤦🏼♀️🥴 ikincisi folik asit hamilelik öncesi başlanıp hamilelikte de devam edilmesi gereken bebeğin beyin gelişimi için de çok önemli bir ilaç
Feyza-nur Z72r47asel 5 haftada başladım zaten 12 13 haftada bıraktırıyor doktor ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi
Essahmi Folik asit hamilelik düşünüldüğünde başlanır canım 3 aydan sonra da bırakılır geç bile kalmışsın bence başla hemen
Derya_gumus Z72r47asel folikasit kullanmaya hamilelik surecinden once bile başlanabiliyor ben doktorum ne sekilde verdiyse hepsini kullandim 4+3 te folikasit basladim bence doktorunuz ne demisse onu yapin
Pineapplee Z72r47asel folik asiti bebek düşünenler hamile kalmadan 3 ay önce kullanmaya başlıyor 🙏🏻 Hamilelik süreci boyunca da kullanılıyor özellikle ilk 3 ay bebeğin gelişimi için çok çok önemli