girl_boy_annesi Kızlar 3 gündür ishaldim ama bugün iyice çığrından çıktı karnım belim aşırı ağrıyor 25+4 günlük gebeyim bu arada yediğim dokundu desem bu kadar uzun sürmezdi randevum Salı günü bu normal mi yoksa acile mi gitsem
ardenmoms girl_boy_annesi Ben gebe değilim salgın var herhalde anlamadım ben de aynı şekilim dün hastaneye gittim herkes öyleydi
EzgiCafer girl_boy_annesi bence doktora git bu kadarı normal değil çünkü allah korusun başka birşey olmasın kafan rahat olur en azından
Esraliiii girl_boy_annesi ben 4. Gündeyim gitim gebeyim diye bir sey vermedi bi serum yolladı cok agrı cektin valla cöktüm resmen
girl_boy_annesi ardenmoms ya evet dün gebe olan bi arkadaşım hem aşırı kusma hemde ishal şikayetinden gitmiş serum takmışlar
girl_boy_annesi EzgiCafer eşim gelsin acile gideceğim normal randevum Salı günü o zamana kadar beklemiyim
ardenmoms girl_boy_annesi Benim 7 ay içinde 3.oluşum Bu kez Serum takmadılar bana İlaç verdiler karın ağrısı ve ishal için Emziriyorum şu an kullanabilirsin dedi ama yinede tereddütteyim
girl_boy_annesi Esraliiii Ay çok kötü oluyor canım ya öyle bi ağrı oluyor ki Rabbim yardımcımız olsun serumdan sonra toparladın mı
babybmom20 girl_boy_annesi benim 6 7 gün sürdüğü oldu valla çok zordu gece saat başına yakın bir ağrıyla kalkıyordum tuvalete koşuyordum tuvalet iki adım ötede olsa bittik yani ortalığı götürecek çok afedersiniz ama gebelikle alakalı değil sanırım doktoruma da söyledim o geçtikten sonra 2 3 kez daha tekrarladı şu anda da öyle ama doktorum birşey demedi belki verdiği takviyelerdendir diye biraz biraz kesip denedim o ilaçlardan da değil bi muamma gidiyoruz işte
girl_boy_annesi babybmom20 ya salgın var heralde 1-2 günden fazla sürmesi normal değil ya aşırı ağrı yapıyor çok rahatsız oldum inşallah çabuk toparlanırız
babybmom20 girl_boy_annesi valla normal değil ama napayım haşlanmış patates günde 2 kez yedim kola keser ishali mesela kola içtim muz keser muz yedim kahveyle limonu karıştırıp yutunca o keser onu yaptım yok anam diyorum akacak kanın damarda durmadığı gibi bu da bağırsağımda durmuyor
girl_boy_annesi babybmom20 bende yoğurt yedim normalde yoğurt düzenlerdi bu sefer banamısın demedi bağırsaklar isyanda 🤣
hepoyleolurzaten girl_boy_annesi Salgın var şuan, doktorunuzla görüşüp su kaybı için serum taktırın. Çok geçmiş olsun
girl_boy_annesi ardenmoms emzirdiğini bildiği halde verdiyse tereddüt etme inşallah çabuk toparlarsın 🤲🏼🥰
Tekininannesi girl_boy_annesi canim ortada salgın var ishal karın ağrısı ve kusma hastaneler dolu özellikle çocuklarda malesef oğlum 2 hafta çekti.. bi doktora git susuz kalıyor vücut belki ona göre ilac serum verirler