Anasinincani Son kontrolümde doktor bebegin kanala yerlesmis dedi. Ama ona ragmen cok kotu mide yanmasi geciriyorum. Normal midir yoksa dogum habercisi mi
Jadewinder Benim mide yanmam var 35+1 deyim. Haftalardır yanıyor. Doktor gaviscon kullanabilirsin dedi. Gaviscon ve rennie duo kullanıyorum. Yoksa dayanamıyorum.
Gozdetalay Kızlar bende aynı hergün yasıyorum bunu banada doktor renna surubu vermıstı O bıttı yenısını almadjm şekerli su yapıp içebilirsin mıde yanma oldugunda kesıyor canm ben hep oyle yapıyrm
Anasinincani Gozdetalay bende ilac kullanmayi pek sevmigorum zaten oyle de geciyorsa oyle yaptim dayanamadim gavisconu aldim az once gecti birden