Ebru8141 Kendi sorumu kendim yanıtlıcam bu gidişle ayın 26sında randevum var ayın 2sinden beri 26sına randevu bulabildim 36+1 haftalığım doğum şeklim normal gözüküyor ama doktor bişey demedi şu şekilde olcak diye gidince belli olur bişey söyler diye düşünüyorum ben bilgilendiriirim hikayemi buraya yazarım