Aysekse İnternette yazılanlara çok fazla kulak asmayın. Bende şeker yüklemesi yaptırdım, elmalı gazoz içtim yani başka bir tadı yoktu😅 aç karnına oluyorsunuz ilk başlarda içerken zor olmuyor ama son yudumlarında zorlanıyorsunuz. Boş mide sonuçta🙈 ama kesinlikle tadı kötü değildi gayet güzeldi.