Kızlar doktor yunurtaliklarinda fazlaca sıvı olduğunu söyledi, kan tahlili istedi. Bu durumu yaşayan var mıdır? Pko var bende ve gebelik için letu diye ilaç kullandım yumurta geliştirmesi için. İlk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bir süredir bebek için çalışıyoruz. Bu sıvı ne olabilir? Böyle bir şey yaşayan oldu mu ve ne çıktı sonuçlar nasıl bir yol izlenildi ve gebeliğe engel mi? Ayrıca doktor yumurta göremedi sanırım çatlamış dedi ama adetim bitti ve baslangicindan itibaren bugün 12. Günüm