Suleehamdi 25+5 deym çatlama ve yırtılma için hangi krem ve yağı kullanıyorsunuz şimdilik sadece bacaklarımda çizikler oluştu karnım çok kaşınıyor ama kaşımamaya çalışıyorum. Önerileriniz var mı
Suleehamdi yagmurrrra bimden zeytinyağlı el ve vücut losyonu aldım bende onu sürüyorum şimdilik bide hindistan yağı önerdi Bi kac kişi kullanan var mı acaba