nazli_ozcan09 benim hamileligimden beri geçmedi doktora gittim ilaç bile vermedi yasak diye doğum olana kadar böyle olacak dedi ve sırtımda aşırı var benim hormonlar çok değiştiği için oluyormuş ama herkeste olmuyor sanırım Bi çok kişi biliyorum hamile olan kimse de sivilce yok ama benim sırtım mayın tarlası gibi. Bana ilaç vermemişlerdi vücut kremi emdiği için bebeğe zarar verir diye o yüzden hiç bisey yapmıyorum be kullanmıyorum