Nqhn23 Kizlar ben 6 Eylülde adet oldum ve bugün adetimle beraber 11.gundeyim. Lavaboda yumurta akına benzer akıntı geldi ama herhangi bir kasik ağrısı vs bisey yok. Sizce yumurtalama olmuşmudur yoksa olacak mi bunu ben halen ayirt edemedim
Papatyaa_01 Nqhn23 başlamış olabilir bugün, zaten bu akıntı 3 gün felan sürüyor yarında aynısı olursa yumurtlama demektir :)