Ben Ankaraya pek bilmiyorum Pursaklar da yaşıyorum haftaya etlikte doktor randevum var normalde hep arabayla gidiyordum bu sefer otobüsle gitmem gerekiyor otobüs kartım da yok şimdi kartı nerden alabilirim ve nasıl gidebilirim en kolay şekilde yardımcı olursanız sevinirim