Yarım saattir regl sancısı çekiyorum belimden giriyor sancı. Dayanılmayacak bi sancı değil tatlı tatlı regl sancısı resmen. 36+3 deyiz. Erken doğum olabilir demişti doktor. Acaba bu sancı rahim ağzını mı açıyor. Kasılmam yok çünkü sadece regl sancısı var. Deneyimli anneler fikir verir misiniz. Şu an da çalışıyorum homeoffice olarak. Acil hastaneye gidilecek bi durum mu sizce ?