Kızlar bugün özele gittim daha önce erkek birine gidiyordum dediğini anlamıyorum diye onu bıraktım ama iyi bir doktor oda başka bir kadına aldım bugün kadın her yerini anlattı bana detaylı ama 4 boyutlu göstermedi diğer doktor gibi ben tam diyecektim kalkabilirsin dedi ama aynı hastane sonuçta moralim bozuldu öyle daha anlaşılır görünüyor sonuçta diğer doktora gitmediğime pişman oldum açıkçası ama kadın da bebekle ilgili baya detay veriyor bilmiyorum öyle görcem diye heveslenmiştim 🥺🥺