Gulsahh Pln1994 adamlar 6 yil okuyolar bu isi birsuru hasta goruyolar benim doktoruma ben bunu soyleigimde zarrli olsa neden yapalim bu riski alalim demisti bence her lafa kulak asmayin
Pln1994 Gulsahh Evet canım öyle tabii hekimlerimize güveniyoruz artık önce Allah’a sonra onlara emanetiz sonuçta teşekkür ederim sağolun Allah razı olsun yorumunuz içinde eksik olmayın 🤗🙏😇
Pln1994 Irmakelizim06 Hayır canım maalesef henüz duyamadık işte ilk muayeneme gittiğimde 5 haftalıksın dedi kese henüz gelişmemiş küçük kalmış dedi folik asite başladık bakalım 15 gün sonra tekrar gel dedi inşaAllah duyarız kalp atışını görürüz hayırlısıyla 🤗🙏😇
Irmakelizim06 Pln1994 baska hastaneye git bide makinaların modeline göre farklılık gösteriyo gördükleri benm hep karnımdan baktılar o haftalarda bi hastane kese var bebek yok belki oluşmaz keseyi düşürürsün dedi aynı gün diğer hastane kalp atışı var dedi karnımdan bakıp
Pln1994 Irmakelizim06 Aaa öyle mi 😳🤭 Öyle yapayım başka hastaneye de doktora da bi gidicem zaten tek doktorla kalmam iyi bir doktor bulana kadar mecbur arastırıcaz 🤗🙏😇
Asilinannesi Pln1994 canım benide annem kayınvalidem dahil herkes korkuttu ama korkacak bişey Yok İnan doktorlar herşeyin en iyisini biliyor 💕
Pln1994 Asilinannesi Ayyy hiç sorma kuzucum Allah hepimizin yardımcısı olsun insallah yorumun içinde cok sağol Allah razı olsun eksik olma teşekkür ederim canım benim 🤗🙏😇❤️🙋🏻♀️
ArslanlardanEsra Pln1994 bende bebeğimin kalbini duyana kadar alttan muayene oldum ve doktorum hiç bi zararı yok dedi, hatta doktorum tanıdığım biri. İlişkiyi banada yasaklamıştı onun sebebi zorlanma sarsılma olmasın diye.
Pln1994 ArslanlardanEsra Anladım canım çok sağol Allah razı olsun eksik olma teşekkür ederim yorumun için kuzum 🤗🙏😇
gzmbkr1907 Pln1994 cümlemizin evladıyla birlikte inşllah canım benim. Sağlıkl kavuşmanız dileğimle Pln1994
bhdrrabia Pln1994 ilk kontrolünde karnımdan baktığı zaman kese görünmüyor alttan muayneyle kesin bilgi vermek için bakılıyo bence doktorunuza güvenin her kontrolde de alttan bakılmaz endişe etmeyin 15 gün sonra karnınjzdan baktığında nokta gibi bi bebiş göreceksiniz
Pln1994 bhdrrabia Ayy amin inşaAllah kuzum cok sağol Allah razı olsun eksik olma o güzel pozitif yorumların içinde ayrıca teşekkür ederim 🤗🙏😇