Pln1994 hiç panik yapma. Ben tup bebek yöntemiyle hamileyim ve ilk iki ay beni hep alttan muayene etti doktorlar. hem de profesördü muayene edenler. Zararlı olsa zar zor bulduğum çocuğu riske atmazlardi. İlişkiyle o bir degil ilişkide enfeksiyon riski, kanama riskin olabilir. Yasaksa vardir bildikleri