Deletedmom424 canım ben de aynı sorunu yaşıyorum daha önce hiç başıma gelmemişti, çok şaşkınım ve enerjim çom düşük kaç gündür.. ben 8 haftalığım. İki seferdir 1 hafta arayla gittim doktora.. kalp atışına benzerr hareketlilik var, ama ses yokk.. bu haftaki geçen haftakine göre daha yavaştı hatta.. haftaya bi daha gel dedi, yine duyamazsak sağlıklı bi gebelik deilmiş dicez dedi.. ben de bekleyemedim, yatın başka bi hastaneye gidicem, bildiğim iyi bi doktor var bakalım o ne dicekk.. günlerdir interneti altüst ettim hoşuma gidecek bi bilgi bulabilir miyim diye ama maalesef hep olumsuz.. umarım rabbim bebişlerimizin minik nefeslerine nefes katar hayırlısıyla, şu mübarek saatler hürmetine.. aminnn