Kelebekk-0307 Kizilkafaa normal doğum mu yaptınız? Benim kızım ilk doğduğunda kafası uzundu doktorum kanaldan çıkmak için bu şekilde uzar kafa kendiliğinden düzelir demisti hicbir şey yapmadm ama dönüşümlü yatırırdm kendiliğinden düzeldi simdi çokk güzel kafasi uğraşsam böyle olmazdı herhalde 🙂
cerenida Dönüşümlü sağa sola yatır kuzum bide yatırdığında başının arkasına kafası değecek şekilde yastık koy 😊
Kelebekk-0307 Kizilkafaa o yüzden öyle olmuş demek ki benimde öyleydi iste bir kaç ayda düzeliyor düz kafa yastığı dışında yastık kullanmayın dönüşümlü yatırın sorun olmaz insallah