Gelmsim Kızlar ben ilk doğumu normal yaptım şu an 39+3 um doktor açılma yok ve bebek kanala inmedi sezeryan yapalım dedi aynı durumu yasayan var mı yada son anda sancısı gelip normal doğum yapan oldu mu