Mervrrrr Hanımlar günaydın 31 haftalık hamileym bugün banyoyu temizlerken çamaşır suyunu biraz fazla kaçırmışim ve şuan genzim yaniyo resmen bebeğe Bir zararı olur mu acaba çok korktum
Papatya1997 Mervrrrr korkma ben hem banyoda hıpo dökmüştüm klozete hemde tavsıye etmıyorum hıpoyla kırec sıkıcıyı karıştırıp duşa kabının camını temızlemıstım Icıme ıslemıstı kokular ama yoğurt falan yedım çok şükür bır şey olmadı yoğurt ye süt ıc ıcın temızlensın
Elifderin34 Mervrrrr ben her gün maruz kalıyorum çok aşırı kullanıyorum çünkü çamaşır suyu olmadan temizlik asla yapamıyorum ama doktor bebek sağlıklı dedi olsaydı bana olurdu galiba 😅