iremuyur Merhaba. Bebeğimin ilk ismi Kadir olacak az zamanımız kaldı yanına yakışacak güzel bir isim önerisi olan var mı kızlar? Ben Ege düşünüyordum herkes koyma daha başka isim bulalım diyor önerilere açığım
Papatyaa_01 iremuyur Kadir Ege pek yakışmıyo sanki uyum olarak yani 🙄 ben Kadir Han duymuştum hoşumada gitmişti sanki biraz daha uyumlu. Ama tabi ki sizin içinize hangisi sinerse onu koyun 💙 Bende oğlum olursa Kuzey düşünüyorum yanına ek olarak Han düşünüyorum Kuzey Han ama tamda belli değil :)