Yildizilhan Kızlar kaç haftalıkken gitmeyi önerirsiniz ve neden ? Şuan da 18+2 yim ama doktorum 19 haftalıksin diyor ne yapacagimi bilemedim
YeniAnne55 Yildizilhan bizim burda 22haftalikken bakiyolar canim haftaya pazartesi gidicem hayirlisiyla
Arenbebek Ben 21 +3 de yaptirdim yuzu daha guzel olusmusti renki olarak detaylida gormek icin 1 2 hafta gec yaptirdim bu arada evet 18 haftan bitmis 19 dan gun aliyor oluyorsun canim 18+2 de
BelinayCaliskan Son adet tarihine göre 20 ile 24 . Haftalar arasında bakıyorlar canim. Ben 21 de gitmiştim. 20 den önce tam olarak belirgin olmuyormus organları 24 ten sonra da ekrana sigmiyor demişlerdi
Civcivimm Kızlar bn yarın için gün aldım ayrıntılı ultrasona 27 haftalığım bişey olur mu yani görülür demi herşey