gul00 3 aylıkken başlamıştım. Bio oil bana çok iyi gelmedi alerji yaptı nedense. Lierac kullanıyorum ve the body shop un mangolu vücut yogurtu var onu kullanıyorum. Yogurt olan çok hızlı emilen bi krem özelliği çatlama önleyici falan değil ama çok çok iyi nem veriyor. Orda çalışırken kullanmaya baslamistim hala da çok memnunum. Çok iyi nemlendiriyor karninizi