Hayal02 Kızlar merhabaa 🐣 Testten anlayan varsa yardımcı olabilir mi ? T çizgim dün biraz silik çıkmıştı bugün sadece c çizgim çıktı t çizgisi boş .. sizce bu ne demek ?
arirangg Hayal02 Yumurtlama yok demek. Testi her gün yapmaya devam et. 19., 20. Günlerde de görebilirsin yumurtlama. Ya da hiç göremeyebilirsin. Bazı aylar yumurtlama olmuyor bunu da aklında tut
Hayal02 Sare_benan çok teşekkür ederim regli başlama tarihim 13 gün oldu hala yumurtlamamış olabilir miyim sizce
arirangg Hayal02 Eğer yumurtlama görürsen var tabii. Testi öğleden sonra yap. Yapmadan 1-2 saat önce sıvı alımını azalt
babymomm__ Hayal02 rica ederim bir gebe in günlüğü diye site var ordan bakmıştım ben ayrıntılı anlatıyor