Rby01 Bayanlar bugün transferimin 11. günü erken sonuç gösteren testlerden yaptım ama silik çıktı çok aşırı belli çıkmadı acaba neden öyle çıktıki
mavipapatyaa Rby01 Tüp bebekde 12. Gün kan verilir diye biliyorum olmadi garanti olsun yarin kan verin. İnsallah iyi haberler alirsiniz stres yapmayın ☺️
Unukor Rby01 benim tüp bebek merkezim 10.gün kan testi istiyor,merkezden merkeze değişiyor sanırım 10-12 diye ama içiniz rahatlaması için kan testi verin bence 🥰
Rby01 mavipapatyaa aynen yarın kan vericem ama bu sabah erken test yapmak istedim pembe çizgi çıktı ama aşırı belli değil tabi
Rby01 minikturtam1 dondurulmuş 5.gun embriyosuydu benimki geçen hafta pazartesi transfer oldum yarın kan vericem tabi ama silik çıkması kafamı karistirdi
Rby01 melekmommm aynen de birde ben teste 10 dakika sonra baktım talimatlarda ilk 5 dakika da bakın yazmışlar sonrasında yanlış çizgi olabiliyormuş
Rby01 tazecikannee testin çizgisi belirginleşti durdukça ama kimisi diyordu ilk 5 dakika içinde bakılacak teste diyor ben 10 dakika sonra baktıgimda silik çizgi vardı acaba sonradan test etkisini kaybedip kendimi öyle oldu diyorum bu arada Resim atamadım uğraştım ama
Dobby Ben 9. Gün kan testi ile öğrenmiştim. Öncesinde erken gebelik testinde silik çizgi gördüm. Bence hemen kan vermeye gidin. Çok kısa sürede çıkıyor sonuç ç.