fatmaa37demi5 _anne- Ben şimdiden böyle yaptırdım daha doğmadı 38+1 deyiz. Ama o zaman vakit bulamam falan diye yaptiriyim dursun dedim
Cnslrsln _anne- ben hastaneye çikolata ve kolonya yaptırdım kırkı içinde kadife yasini şerif yaptırdım başka bi şey yaptırır mıyım bilmiyorum yeterli diye düşünüyorum aslında güzel inciden tespih düşündüm ama çok pahalı
fatmaa37demi5 @“fatmaa37demi5”#p24180695https://ty.gl/bo1bimtohe site bu. Ben 10 taneyi 70 e yaptirmistim şimdi 100 olmuş. Toplam 40 adet yaptirmistim
_anne- fatmaa37demi5 Link açılmıyor canım trendyoldan aldın sanırım demi görmüştüm kaç günde geldi sıkıntı oldu mu kargo aşamasında falan
Cnslrsln _anne- yok ben olduğum şehirde dini kitaplar satan yerden aldım organizasyoncular 3-4 tl fark koyuyor mahallemde de kırtasiyeye pileksi yaptırdım kendim yapıştırdım