fatmarslan ben birde nette okumuştum o zamanlar benimde geriden geliyordu bebek muz ye diye yazmışlardı böyle yorumlara ne kadar doğru bilemem ama muz kapatıyor diye okudum yedim de ben çok yemişimdir hatta Allah a şükür kapattı gitti o arayı bilmem muzdan bilmem başka bişeyden artık 😂