_Deniz1 2 hamıleliğimdede kullandım cok faydssı var.muhakkak kullan.son haftalarda daha sık sürmen gerekıyor karın daha hızlı buyudugu ıcn.2-3 gunde bır sürerdım ılk başlarda,sonra hergun sürmeye başladım,sonra sabah akşam.sürmezsem cildim aşırı geriliyor yırtılcak gibi hıssedıyorum acıyor.ve cok parlıyor gerilmekten.sürmesem %100 çatlardım.doğumuma son 2 hafta kaldı.😇🤰