Bazen ben de öyle düşünüyorum, ama aklı fikri bi eğitimi olmayan hayvanlar bile iç güdüleriyle öyle güzel büyütüyorlar ki yavrularını 🥹☺️. Biz çok şükür aradığımız her bilgiye ulaşabiliyoruz. Bi çocuğumuz okuduklarımzla gördüklerimizle bi bilgi birikimine sahibiz ve doğduğunda iç güdülerimiz de en büyük yol göstericimiz olacak. Bu yüzden anın tadını çıkaralım, hiç bi zaman geriye saramayacağımız bu anları bebişlerimşzle en güzel şekilde yaşamaya çalışalım bence ❤️☺️☺️.