Deletedmom547899 Bebeğim 8 günlük sarılık tehlikesi vardı dün 2 kere Aptamil mama verdim.Geceden beri gaz sancısı var ne yaptıysam çıkmadı.Yenidogan damla birşey kullanabilir mi eczaneden temin etsem
Unlukacar Deletedmom547899 eczaneden gaz iÇin şurup alabilirsin ayrıca aptamil hem gaz yapıyor hemde tatlı bi mama canım imkanın varsa başka mama kullan
Canga02 Deletedmom547899 hipp organik mama alın bence be biogai gaz damlası her gün aynı saatte kullanırsanıs çok faydasını göreceksiniz
ardenmoms Deletedmom547899 mamayı değiştirin hurse halveys gaz damlası tavsiye ederim ve karnına gaz masajı yapın
Unlukacar Canga02 biogalia gaz damlası değil yanlız canım bağırsak düzenleyici ve genelde 1 aylıkken başlanıyor
Deletedmom547899 Canga02 evet eczaneye gittik oda bunu verdi şuan aldım bugün başlayacağım inşallah iyi gelir