sareninannesiiii Alyaa18 ben Koray ve Ilgaz isimlerini beğeniyorum şu sıralar oğluşum olacak bakalım babasını ikna edebilirsem Ilgaz hoşuma gidiyor. Aynı zamanda Yağız , Ulaş, Göktuğ isimleri de güzel
Kubra_miray_szr Beyhanertekin bebeğim 10 günlük oldu bende Hamza verdim ismini😍😍aslında yiğit hamza düşünmüştüm sonra tekli verdik