Dün doktora gitdim.Ultrason normalde 6 haftalık olması gerekir dedi ama 4-5 haftalık hamilelik kisesi var,embrio daha görünmüyor dedi,10 gun sonra yeniden gel dedi
Onun yani sira verdigim kan tahlillerinde progesteron değerim düşük çıktı.Tedavi yazdi.Büyümesine engel yarata bilirmiş.Doktorum kan tahliline göre 2-3 haftalık olduğunu söyledi.Bişey anlamadım,ultrason 4-5 hafta diyor,doktor 2-3 hafta