Merhabalar değerli anneler, 2 aylık hamileyim.Amma duygusal evrelerden geçiyorum. Şu sıralar mesela herşey sinirime dokunuyor. Evde bir çocuğum daha var.Bebeğimin karnımda sağlıklı olup olmaması konusunda da şüphelerim var. Hiç böyle bir duygu içinde olanınız var mı ? Hep bebekle ilgili olumsuz şeyler geliyor bana, lütfen yardımlarınızı esirgemeyin. Belirti olmaz zaten kalbi dursa da. Fakat ilk hamileliğimi çok ağır geçirdim bulantılar kusmalar. Ama bu 2ci hamileliğimde başlarda az bir bulantı oldu, ama şimdi belirtiler kayb oluyor. Ne kusma ne bulantı ne de uyku hali olmuyor. Şu an 8+3 günlük. Acaba sizde de değişiyormu hamileliklerinizde?