Glsmll Merhabalar dün doktorumuz kan Demir hapı, d vitamini ve omega takviyesine başlayalım gebelik sonuna kadar kullanacaksın dedi. 11+5 olması gerekirken tam 11 haftalık gözüküyor geç döllenme kaynaklı. Takviyeler bebek gelişiminde rol oynuyor mu ?
Kucukpanda90 Glsmll bnde dün doktora gittim 10+5 teydim. 12. Hafta icinde ikili tarama testi icin cagirdi folik asiti de 12. Haftada birakicaz demir ilacina falan baslıcaz dedi banada
Karadasesra Glsmll benim gebeliği ilk onayladıkları zaman kan tahlili yapmışlardı seni sağlık ocağından ararlar mutlaka sana ebe verirler onunla bi iletişime geç yada aramalaeını bekleme sen git
Glsmll Karadasesra ilk öğrendiğimde sağlık ocağında yaptılar 4+5 teydim o zaman. Ondan sonrada yapılmadı hiç
Glsmll Kucukpanda90 bende haftaya gidicem ikili test için. Acaba benim geç döllenme ama yine de 11+5 gibi mi değerlendirdi doktor
Karadasesra Glsmll benim ilk 7. Haftada yaptılar sonra hiç kan tahlili istemedi kimse ben hem devlete hem özele gidiyorum iki doktorda istemedi 24. Haftada sağlık ocağından kan tahlili yaptılarmı diye sordular hayır dedim keşke yaptırsaydın gel burda biz yapalım dedi sen yine arada hatırlat doktoruna bence
Kucukpanda90 Glsmll ikili tarama testi 11 ile 14. Haftalar arasında yapiliyor. Doktorum bana ben 12. Hafta icinde yapmayı daha uygun buluyorum dedi ondan tam 12 nin icindeyken cagirdi beni
Glsmll Kucukpanda90 aynen aynen bana da 12.hafta en uygunu dedi bende 12+1 de gideceğim öbür günler eşimin izni uymuyor maalesef bizde 12+1 de gideceğiz
Kucukpanda90 Glsmll ben 12+4 5 te falan gideyim diyorum. Belki cinsiyette ögreniriz. Doktor 12. Haftada belli olabilir dedi 😁
Glsmll Karadasesra ikili test için gittiğimizde kan alınca genel olarak bakmıyorlar yani. Ben en iyisi sağlık ocağında ara ara yaptırayım
Glsmll Kucukpanda90 bende çok sabırsızım bana da haftaya bakarız cinsiyete şuan bişey göremiyorum dedi🥹 ailem gelecek inşallah öğreniriz onlarla birlikte bi balon da ben patlatmak isterim 😂
Kucukpanda90 Glsmll sagliklo olsunlar 2 hafta önce 2 hafta sonra illaki ögrenicez nabalim. Insallah gösterirler kendilerini 😂