filiz_eliz66 Merhaba. Arkadaslar 38+5 im bebegim 3800 kolo doktor bi sekilde giderse sezeryan olir dedi başına gelen varmi
Cananyildiz filiz_eliz66 bende ayni durumdayım. Korkuyorum. Umarım doğum gecikmez bide 37+1deyim. Sizin sezaryene gerek kalmayacak gibi hissettin 39 olacaksınız
Baltopu2 filiz_eliz66 canım 40-41 e kadar beklerse kilo alabilir malesef..Ben son ay diyet yapmıştım 39+2 de 3900 doğum yaptım.Doktorum 150-200 Gr oynar aşağısı yada üstü olabilir ege üstuyse zorlanırsın bak demişti ama ben çok istiyordum normal doğumu ve şükür atlattık ilk gebeliğimde.Vitaminleri falan biraksaydin kullanma birşey meyve şeker tatlı şeyleri de tüketme belki biraz yavaşlar kilo alımı
Misssitare filiz_eliz66 banada doktorum aynısını dedi. Normal doğuma çok odaklanmıştım ama hayırlısı artık. Bebeğinizin pozisyonu nasıl? Benim bebeğimin kafası aşağıda ama yüzü yukarı bakıyormuş. Bu da normal doğum için çok uygun değilmiş.
Baharow filiz_eliz66 benm maalesef sezaryen oldu bu yüzden 4200 doğdu kanala inrmedi haftasını doldurduğu halde ne sancı ne nişan nede su geldi. 4 fitil ve suni sancı yedim sıfır sancı 2 cm acıklık 2,5 günde. Mecburen sezaryene aldı doktorm
filiz_eliz66 Misssitare benimki kanala girnis ama normal doğum icin uygun ama kilolu dedi sezetyan olabilir dedi
Bebegiinin_Annesi filiz_eliz66 Banada doktor karbonhidratı kes yoksa sezeryan mı iyi olur normal doğum mu kestiremiyorum dedi 😔 Keşke belli bi kilodan sonra otomatik gelseler
snm-ekr1 filiz_eliz66 bir arkadaşa da bebek en az 4 kilo doğar demiş doktor normal yapamazsın fln diye korkutmuş sezeryanı kabul etmiş oda çocuk 3300 doğmuş.bana da 3300 gr demişlerdi doğumdan bir gün önce 3900 gr doğdu ultrasonda yanılma payı olabiliyor bence normal olur yani sizin istekli olmanıza bağlı doktorlar zaten özeldeyseniz sezeryana almaya yer arıyolar
snm-ekr1 filiz_eliz66 sık sık kontrole çağırıyorlar zaten kendinde takip et bebeğin hareketlerini birşey hissedersen gidersin hemen.Allahın izniylr bişey olmaz
SINEMMM0606 Benim 40 hafta şuan 3.800 bebek kilolu dedi ama normal doğum yapabilirmisim benimde tam aksine ne sancım ne başka bişeyim var bebiş icimde kipir kipir sizce sancım gelmezse sezeryanmi olurum korkuyorum olmaktan
Cananyildiz SINEMMM0606 benim 37. Hafta 3700 dedi ya napacam bilmiyorum umarım erken gelir cihaz mi yanlis yanlış ölçtü diye düşünüyorum