Hamileyken de vardı oğlum 2 aylık halen ruhsal sıkıntılar bunalımlar yaşıyorum sürekli ağlamak istiyorum ev üstüme üstüme geliyor kimseyi görmek istemiyorum kimse kimseyle konuşmak istemiyorum tahammülsüzlük seviyem nirvana yapmış durumda eşimle bile konuşmak istemiyorum insanlar oğluma dokunsun istemiyorum.İçimde hep bi korku var sanki ona zarar verecekler sanki onu benden alacaklarmış gibi